Subject: Taotlus tööde tegemiseks riigitee maal - Nikerjärve ÜVK ehitus
From: Vadim Tsõro <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 13:03:51 +0300

Tere,

Esitame taotluse tööde tegemiseks riigitee maal koos lisadega.

Vastavalt TRAM-i poolt väljastatud ehitusprojekti kooskõlastusele on vaja 
esitada taotluse koos projekti kooskõlastusega ja kooskõlastatud ajutise 
liikluskorralduse skeemidega.

Projekti kooskõlastus on lisatud manusena, allpool oleva lingi all leiate 
kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse.

https://pilv.transpordiamet.ee/s/kZcLdTXbfpBXfN2

Lugupidamisega,

Vadim Tsõro

projektijuht

_____________________

mob:     +372 58 99 92 35

e-post:    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.